Perakende Otomasyon

Müşteri ile kasiyerin bire bir temas kurduğu noktada, hızlı ve güvenilir alışveriş gerçekleştirilmelidir. Bu amaçla geliştirilen yazılımlar, hızlı ürün satışı, doğru promosyon uygulanması, müşteri tanıma ve güvenli tahsilat işlemlerinin tamamını eksiksiz bir biçimde tamamlamalıdır. Söz konusu yazılımın çalışacağı donanımlar da bu işlevlere olanak vermelidir.

Ön Ofis Otomasyonu

Günümüzde müşteri memnuniyeti, mağazacılıkta en önemli konu olarak durmaktadır. Bu nedenle, kullanılan yazılım ve donanımlar bu hedefe hizmet etmelidir. Ayrıca, gelişen trendler ile birlikte ortaya çıkan çok kanallı perakendecilik kavramı da desteklenmelidir. Ülkemizdeki yasal mevzuatlarda yapılan düzenlemeler ile birlikte, bu yolda çok önemli fırsatlar gündeme gelmiştir. Bu imkanları değerlendirerek birkaç adım öne çıkmak mümkün hale gelmiştir.